Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 14:06:39 +0200

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/00475 aadressile Harju maakond, Saku vald, Lokuti küla, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee T2// Amalie tee 11a// Karja// Krossi// Lokuti farm// 
Lokuti tee 20// Raja// Sookaera-Metsanurga küla, 11151 Tõdva-Nabala tee// 
Tagadi küla, 15 Tallinn-Rapla-Türi tee// Tõdva küla, Ildase// Ildavälja// 
Pilli// Salme// Tõdva tankla// Uus-Ildase// Vana-Ildase (null) ja soovib 
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 15 Tallinn-Rapla-Türi sõidutee kõrvale 
valgustatud jalgratta- ja jalgtee projekteerimiseks on tarvis riigitee 
valdaja arvamust. Ootame Transpordiameti seisukohta, kummale poole sõiduteed 
on mõistlik antud lõigus jalgratta- ja jalgtee rajada ja kui kaugele 
sõiduteest on lubatud see projekteerida. Ootame ka täiendavaid 
tähelepanekuid projekteerimistingimuste eelnõu kohta.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26903346>  (menetlus nr: 
412166), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 10.03.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (KALEV EENSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister